Re: Er vi OS X folk med i varmen :-)

From: Morten Jørgensen (none@mojo--daemon.uu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 17:40:08 CEST

Date: Thu, 4 Oct 2001 17:40:08 +0200
From: Morten Jørgensen <none@mojo--daemon.uu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Er vi OS X folk med i varmen :-)

Hej,

> Jeg er selvfølgelig nysgerrig. Er der nogen af de rigtige BSD hajer her
> der har valgt at banke en Cube eller G4 på bordet og bruge OS X, og
> holder den ... sådan set fra et BSD synspunkt ... o.s.v. o.s.v.

Haj eller ikke, jeg har ihvertfald en Cube lige her på bordet.
Pt. kører den "bare" MacOS 9 og OpenBSD (venter på at få en
OS X CD med posten). NetBSD skal iøvrigt også prøves!

Jeg satser stort på OS X, men hvis den ikke holder i længden
bliver NetBSD eller OpenBSD måske den eneste beboer på harddisken.

Mvh,
Morten