RE: Er vi OS X folk med i varmen :-)

From: Bernino Lind (none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Oct 2001 - 10:11:07 CEST

From: "Bernino Lind" <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Er vi OS X folk med i varmen :-)
Date: Fri, 5 Oct 2001 10:11:07 +0200

Hej OS X tråd, Carsten Levin med mange flere,

Fra hverdagens verden: Vi skal bruge OS X til en vores kunders sælger, der
gerne ville have et bestemt software produkt kaldet vagtplanen direkte på
sin mac labtop baseret på Apache mm.. Det bliver iøvrigt en ibook...

Apache, Postgres osv. osv. skal køre på hans maskine, mens han sælger og
sælger, starter Internet Explorer og Word og fører sig frem i sit glatte
sælger tøj...;-)...men det er jo faktisk helt genialt - han har en
almindelig bruger konto, og kan ikke pille ved noget som helst samtidig med
at Death Of Bluescreen helt og aldeles undgåes ;-)...(er det iøvrigt ikke
blevet ulovligt at køre Postgres/Apache på Windows ?)

Så derfor: herfra er der ihvertfald nogle hajer der leger med OS X og
sikkert godt kan hjælpe med et par spørgsmål...og vi kommer heller ikke
udenom at særligt kvalificerede Perl, Ports, mm. mennesker hernede fra
kommer til at lege væsentligt og meget med OS X.

--
catpipe Systems         adm. dir. Bernino Lind
http://www.catpipe.net/

-----Original Message----- From: owner-bsd-dk@bsd-dk.dk [mailto:owner-bsd-dk@bsd-dk.dk]On Behalf Of Morten Jørgensen Sent: 4. oktober 2001 17:40 To: bsd-dk@bsd-dk.dk Subject: Re: Er vi OS X folk med i varmen :-)

Hej,

> Jeg er selvfølgelig nysgerrig. Er der nogen af de rigtige BSD hajer her > der har valgt at banke en Cube eller G4 på bordet og bruge OS X, og > holder den ... sådan set fra et BSD synspunkt ... o.s.v. o.s.v.

Haj eller ikke, jeg har ihvertfald en Cube lige her på bordet. Pt. kører den "bare" MacOS 9 og OpenBSD (venter på at få en OS X CD med posten). NetBSD skal iøvrigt også prøves!

Jeg satser stort på OS X, men hvis den ikke holder i længden bliver NetBSD eller OpenBSD måske den eneste beboer på harddisken.

Mvh, Morten