Re: Installationsfest

From: Mads Hugo Pedersen (none@madsp--miba.auc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 16:07:48 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Installationsfest
From: Mads Hugo Pedersen <none@madsp--miba.auc.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 04 Oct 2001 16:07:48 +0200

On Thu, 4 Oct 2001, Ole Hansen said:

> Glimragende ide! Har du fingrene med i spillet, når vi snakker
> sunsite? Der er da ikke *BSD mirrors på den længere, er der?

Jeg har haft fingrene i SunSITE, men det er et stykke tid
siden. Desværre er der ikke noget *BSD på SunSITE, folkene bag er meget
Linux orienteret og de har altid plads problemer. Jeg har mit eget lille
FreeBSD mirror på miba (den afdeling hvor jeg arbejder) og vi er bruger
FreeBSD til flere og flere opgaver i vores afdeling.

Men hvis der er flere nordjyder der savner et *BSD samlingspunkt syntes
jeg at vi skulle stikke hovederne sammen en aften?

/M@ds

--
Den ideelle kvinde bluse indeholder 10% silke og 90% indhold.
                                              - Peter Sellers