Re: Hjemme-netværk med adsl

From: Dennis Pedersen (none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Oct 2001 - 21:41:25 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hjemme-netværk med adsl
Date: Mon, 1 Oct 2001 21:41:25 +0200

Jeg mener der er noget med hvis du skal have opsat til postserer til at
modage mail så skal din sekundære MX være
tdc mailgate fætter(det står på opasia.dk et sted), samt du vist ikke kan
have din egen nttp server(der er vist noget med denne port udgående er
blevet spæret for at forhindre spam..

/Dennis