Re: SV: Mysql Error 2002

From: Linux (none@linux--tuffy.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Oct 2001 - 19:43:51 CEST

From: "Linux" <none@linux--tuffy.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SV: Mysql Error 2002
Date: Mon, 1 Oct 2001 19:43:51 +0200

Hej BSD,

Jeg har samme problem vedr. mysqlserver kørende på min linux Redhat server
(7.1)

Lige meget hvad jeg gør får jeg denne her fejl.

ERROR 2002: Can't connect to local MySQL server through socket
'/tmp/mysql.sock' (2)

Jeg har checket med ps -e kommandoen og jeg kan se at der kører 3
baggrundsprocessorer. Jeg har prøvet at genstarte Mysql serveren men
stadigvæk samme fejl.

Ved i hvad der er galt i min installation, eller er det bare en FUCKED up
version????

mysql-server version 3.23.42
mysql-client version 3.23.42

Håber at i kan hjælpe mig og andre der har samme problem. :-)

Mvh.
Frank alias tuffy.
                                \\|||//
                                ( 0 0 )