jsp

From: Jeppe Liisberg (none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Nov 2001 - 17:09:34 CET

From: "Jeppe Liisberg" <none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: jsp
Date: Sun, 11 Nov 2001 17:09:34 +0100

Hej glade BSD'ere,

Jeg vil gerne kunne køre jsp fra min apache-webserver, men af det lidt jeg
har fået sat mig ind i det, fremgår det at jeg skal have jdk installeret
(samt tomcat og mod_jserv) før det vil virke, og jeg kan ikke compilere jdk
uden at have X11...

Jeg har tænkt mig at skrive mine .jsp filer på min workstation, som kører
w2k, men serveren er altså gui-løs, og skal "bare" servere det færdige
produkt. Skal man virkeligt bruge jdk til det?

Er jeg helt på galt spor? Er der nogle der gider skære det lidt ud i pap,
det der med java og hvordan det skal virke, eller hvor kan jeg evt. finde
mere info?

- Jeppe