Re: jsp

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Nov 2001 - 17:51:25 CET

Date: Sun, 11 Nov 2001 17:51:25 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: jsp

Hej glade Jeppe ;)

Jeg har rodet lidt med apache og tomcat.
Og det er rigtigt at jdk henter X11 filer, men det betyder ikke at du
SKAL køre X for at det virker...tomcat er skrevet i java så installationen
bruger jdk, derfor er du nød til at installere det.

Jeg har vedhæftet min egen installations vejledning til tomcat og mod_jk.
Jeg brugte mod_jk fordi den er nyere og bedre end mod_jserv. Jeg brugte
iøvrigt en del tid på det, da Tomcat installationen stort set kun
fortæller hvordan man sætter det op på Linux *skumle skumle*. Jeg brugte
iøvrigt kun tomcat til .jsp filerne mens apache håndterede de statiske
filer.

Der er masser af info på adressen :
http://jakarta.apache.org/tomcat/tomcat-3.2-doc/index.html
(det er bare lidt rodet)

Klid (kommercielle Linux interressanter i Danmark) ville iøvrigt snart
holde et foredrag om Tomcat m.m.

mvh. Sidsel
Is the CEO the web equivalent of captain Ahab -
willing to sacrifice the entire crew in his mad
quest for the E-Whale ?
                                - NetSlaves