Re: www.bsd-dk.dk

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 17:08:47 CET

Date: Sun, 18 Mar 2001 17:08:47 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: www.bsd-dk.dk

        Hejsa

Se mine svar nedenfor.

> Apropos koden, så ligner det meget Adobe GoLive kode. Er siden ikke
> lavet på en BSD maskine?

Koden ER lavet på en Windows maskine.
Jeg fik frie hænder til at lave siden og dvs. midlet helliger målet i
dette tilfælde.

Fremtidige ændringer vil dog nok blive foretaget via vi :)

> I øvrigt ville jeg nok foretrække, at logoet blev flyttet op i "headeren"
> (i den mørkerøde kant), og samtidig blev "finpudset" lidt. Men det er jo
> smag og behag.

Da jeg skulle hurtigt igang, var det et spørgsmål om at bruge det grafik
der var til rådighed. Det kan meget vel tænkes at logoet + andet grafik
skal finpudses. Jeg havde nu ikke forestillet mig at det skulle flyttes.

mvh. Sidsel