Re: www.bsd-dk.dk

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 17:20:38 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: www.bsd-dk.dk
Date: Sun, 18 Mar 2001 17:20:38 +0100

Sidsel ... jeg syntes den er flot, og jeg skal være den sidste til at kritisere noget som helst, godt initiativ, efter flere års tovtrækkeri er der endelig en der gør noget, så "keep up the good work !"

Om den er udviklet på Windows eller BSD eller Linux er for mig fuldstændig ligegyldig !

/Kenneth Karlsson .. som udtaler sig på egne vegne (indtil det bliver beskattet).
-- "intet er så godt for successen som det rene svineheld !" -ukendt