Re: www.bsd-dk.dk

From: Michael Rasmussen (none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 22:32:03 CET

Date: Sun, 18 Mar 2001 22:32:03 +0100
From: Michael Rasmussen <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: www.bsd-dk.dk

Først og fremmest vil sige, at jeg er ikke ude på at kritisere dit
arbejde. Jeg forsøger blot at komme med et par forsigtige forslag til,
hvordan det evt. kunne blive endnu bedre.

> Koden ER lavet på en Windows maskine.
> Jeg fik frie hænder til at lave siden og dvs. midlet helliger målet i
> dette tilfælde.

Det er skam også helt i orden, jeg var blot nysgerrig :)

> Da jeg skulle hurtigt igang, var det et spørgsmål om at bruge det grafik
> der var til rådighed. Det kan meget vel tænkes at logoet + andet grafik
> skal finpudses. Jeg havde nu ikke forestillet mig at det skulle flyttes.

Det var primært for at udfylde den mørkerøde kant i toppen, da de andre
"headere" i dokumentet indeholder en overskrift, og derfor har et "formål".

For at få siden til at validere, er du nødt til at fjerne de forskellige
margin-indstillinger, og derfor tror jeg faktisk at det ville være
lettest for dig at fjerne den øverste kant helt.

Keep up the good work :)

--
Med venlig hilsen
 Michael Rasmussen <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>