Re: samba + FreeBSD 4.2

From: Jonatan Anthony (none@anthony--dk2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 20:00:00 CET

From: "Jonatan Anthony" <none@anthony--dk2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: samba + FreeBSD 4.2
Date: Sun, 18 Mar 2001 20:00:00 +0100

Efter din opfordring kiggede jeg lidt på mine log-filer.
Og der fandt jeg ud af at det var et problem som var opstået pga. at jeg har 2 netkort, som ikke var sat rigtigt op. Så jeg fik vist løst problemet - underligt at jeg ikke havde tænkt på at kigge i logfilerne før....:-)

Men mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Jonatan Anthony