Re: Tanker

From: Flemming Laugaard (none@Flemming.Laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 27 Jan 2001 - 16:45:58 CET

Date: Sat, 27 Jan 2001 16:45:58 +0100 (CET)
From: Flemming Laugaard <none@Flemming.Laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Tanker

On Fri, 26 Jan 2001, Poul-Henning Kamp wrote:

> Jeg må jo sige at jeg generelt synes at BSD miljøet i Danmark er
> en flok sløve padder.
O-ja .... Der er ikke den store aktivitet

> Ikke mindst set i sammenligning.
Med ?!?

> Engang imellem ... kan jeg godt føle mig lidt til grin
> når jeg bruger så meget tid på FreeBSD...
Du skal ikke føle dig til grin. Jeg syntes du gør et flot stykke arbejde!

> Jeg mener, kan vi ikke prøve at tromme bare et minimum af
> aktiviteter op af jorden ?
Jeg holder en del foredrag i forbindelse med mit arbejde (UNI-C). jeg
holder primært foredrag om sikkerhed, så derfor kommer jeg _tit_ ind på
operativsystemer. Blandt andet BSD'erne. Jeg har skrevet en artikel til
Datasikkerhedsbladet om OpenBSD. Så lidt sker der på de fronter. Men
aviserne/fagbladene ser jo ikke den slags.

> Hvis BSD ikke skal forsvinde i glemselens tåger så kræver
> det sgu' da at nogen vifter med fanen...
Hep-hep... Nu dages det brødre .... ;) (Undskyld, men jeg kunne ikke lade
være ;) )

> Selv BSD-DK's hjemmeside er ikke revideret i de seneste
> geologiske perioder...
Det kan der jo gøres noget ved... Alle ligge jo inde med nyttig info om
BSD. Det jo bare at sende den slags til Mr. W. Master!

--
Med venlig hilsen
Flemming Laugaard

--------------------------------------------------------- I grew up in the '60s, the '70s, the '80s and the '90s. I'll continue for a while.