Re: Tanker

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 26 Jan 2001 - 14:23:51 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Tanker
Date: Fri, 26 Jan 2001 14:23:51 +0100
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

> - så ville det være rigtig klogt at prøve
>at presse Alt om Data til at tage mindst en artikel om
>FreeBSD ind meget snart. Jeg kunne sagtens forestille
>mig en artikel om Linux og FreeBSD, om hvorfor man
>*sagligt* vælger FreeBSD flere steder - hvor det bruges
>- og som ta-ta en case-story fra CyberCity til at hænge
>det op på. Det ville være klogt at møve jer længere
>frem ved truget.

<BROK>
Uden at det skal opfattes som et angreb på nogen specifikke
personer, har ovenstående bid af en email siddet og irriteret
mig i min inbox i nogle dage.

Jeg må jo sige at jeg generelt synes at BSD miljøet i Danmark er
en flok sløve padder.

Ikke mindst set i sammenligning.

Engang imellem ... kan jeg godt føle mig lidt til grin
når jeg bruger så meget tid på FreeBSD...

Jeg mener, kan vi ikke prøve at tromme bare et minimum af
aktiviteter op af jorden ?

Kan vi ikke prøve at være bare en anelse udadvendte ?

Hvis BSD ikke skal forsvinde i glemselens tåger så kræver
det sgu' da at nogen vifter med fanen...

Selv BSD-DK's hjemmeside er ikke revideret i de seneste
geologiske perioder...

</BROK>

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956