Re: Tanker

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 27 Jan 2001 - 15:14:48 CET

Date: Sat, 27 Jan 2001 15:14:48 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Tanker

On Sat, Jan 27, 2001 at 01:36:07PM +0100, Søren Klintrup wrote:

> 100% enig, vi bør komme ud af starthullerne - "problemet" er vel mest at få
> sparket folk igang, jeg har på fornemmelsen at de fleste herinde har job
> oma. - og fritiden er sparsom, derfor virker møder ikke altid lige godt da
> det kan være svært at finde en dato hvor alle kan, men noget bør der helt
> klart ske.

Det ville nok hjælpe hvis der var en person der havde tid til at lave
rettelserne. Vedkommende kunne så modtage input fra os andre med forslag til
links og evt. artikler.

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet nogen målinger på nogle af de
sædvanlige stridsmål med Linux folk. Performance på TCP/IP stak, load
håndtering, sikkerhed (hvor ofte alvorlige patch?) etc. Desuden kunne det
være rart med nogen sammenligner med ex. Solaris og HP-UX til at illustrere
at til sædvanlige netværksservices er BSD et kanont alternativ.

Blot et par tanker.

--
Sven