Re: bsd-dk måske på usenet ?

From: Jan Chrillesen (none@jan--chrillesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Aug 2001 - 16:36:58 CEST

Date: Sun, 26 Aug 2001 16:36:58 +0200
From: Jan Chrillesen <none@jan--chrillesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: bsd-dk måske på usenet ?

On Mon, 20 Aug 2001, Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Forvent ikke at det vil lykkedes. Folk har flere gange spurgt efter en
> specifik linuxgruppe uden at ønsket er blevet opfyldt. Det er en
> opdeling af emner der næppe vil være nyttig, da langt de fleste
> spørgsmål ikke er specielle for den enkelte unix-variant.

Hvis folk gerne vil læse om BSD i deres newsreader, er der vel ikke
noget i vejen for at lave en gateway mellem news og mailinglisten.
Gruppen bliver selvfølgelig ikke en del af usenet, men vil findes på en
enkelt server. Det skulle ikke undre mig om man kunne overtale de flinke
folk på sunsite til at oprette en gruppe, hvis vi selv driver mail2news
gateway'en.

/Jan