Re: bsd-dk måske p å usenet ?

From: Kasper Mejlgaard (none@mejlgaard--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 29 Aug 2001 - 16:58:02 CEST

Date: Wed, 29 Aug 2001 16:58:02 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Kasper Mejlgaard <none@mejlgaard--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: bsd-dk måske p å usenet ?

At 16:36 26-08-2001 +0200, Jan Chrillesen wrote:

>Hvis folk gerne vil læse om BSD i deres newsreader, er der vel ikke
>noget i vejen for at lave en gateway mellem news og mailinglisten.
>Gruppen bliver selvfølgelig ikke en del af usenet, men vil findes på en
>enkelt server. Det skulle ikke undre mig om man kunne overtale de flinke
>folk på sunsite til at oprette en gruppe, hvis vi selv driver mail2news
>gateway'en.

Og så kan de danske ISP's der ønsker at peer'e med disse lokale danske
grupper udenfor det egentlige dk-træ vel også blot gøre det...? Jeg melder
anyway gerne CC som peer, således at CC-kunder der måtte ønske at læse
bsd-dk kan gøre det på deres lokale newsserver.

/kasper

--
Kasper Mejlgaard
CyberCity Internet