Re: bsd-dk måske på usenet ?

From: Torben G. Hansen (none@tgh--12move.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Aug 2001 - 09:02:56 CEST

Date: Tue, 21 Aug 2001 09:02:56 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: "Torben G. Hansen" <none@tgh--12move.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: bsd-dk måske på usenet ?

8/19/01 12:10:22 PM, "Michael L . Hostbaek" <none@mich--freebsdcluster.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

>hi folkens,
>
>Set i lyset af alle de spændende indlæg på listen, vedrørende om hvor
>vidt der skal oprettes en newbie liste, og om hvad man kan "tillade" sig
>at spørge om på den nuværende liste, kom jeg til at tænke på om det ikke
>kunne være interresant at oprette en bsd-dk news liste.
>
>Formålet med denne liste værende selvsamme formål som mailinglisten, men
>det ville give nogle andre fordele. Fx. Det er langt nemmere at kigge
>tilbage i arkiverne, og så kan man selv vælge om man hjælpe folk der
> [...]

http://www.bsd-dk.dk/archives

Arkivet er ganske glimrende, men kan vi ikke undgå at få tilsendt RE: ?
Jeg vil gerne reducere download tid og undgå diskutioner der ikke har min interesse.
Ønsker jeg at se RE: til et spørgsmål kan jeg benytte arkivet.

Måske det ville være nemmere helt at droppe udsendelsen af mails til listens medlemmer, de kan jo blot gå ind i arkivet hvis de ønsker at sende en RE:
og ellers have bsd-dk@bsd-dk.dk i adressebogen.

Er der et behov jeg har overset?

Torben G. Hansen
tgh@12move.dk