Re: =?iso-8859-1?Q?Re:_bsd-dk_m=E5ske_p=E5_usenet_??=

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Aug 2001 - 11:36:11 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: =?iso-8859-1?Q?Re:_bsd-dk_m=E5ske_p=E5_usenet_??=
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 21 Aug 2001 11:36:11 +0200 (CEST)

Torben G. Hansen wrote:

> http://www.bsd-dk.dk/archives
>
> Arkivet er ganske glimrende, men kan vi ikke undgå at få tilsendt RE: ?
> Jeg vil gerne reducere download tid og undgå diskutioner der ikke har min interesse.
> Ønsker jeg at se RE: til et spørgsmål kan jeg benytte arkivet.

Fix det med procmail på din mailserver.
Lad være med at forvente at vi andre ønsker at ændre den
almindelige funktion af en mailing liste fordi du har specielle
behov.
Alternativt brug arkivet til det hele.

> Måske det ville være nemmere helt at droppe udsendelsen af mails til listens medlemmer, de kan jo blot gå ind i arkivet hvis de ønsker at sende en RE:
> og ellers have bsd-dk@bsd-dk.dk i adressebogen.

Hvorfor det?
Hvis man ønsker denne funktion, så er det nemmeste da at
unsubscribe og så benytte arkivet.

> Er der et behov jeg har overset?

Ja _mon_ ikke.

Venligst hold dine linjer på under 72 tegn i fremtiden.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---