Re: bsd-dk måske på usenet ?

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 20 Aug 2001 - 13:07:52 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: bsd-dk måske på usenet ?
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: 20 Aug 2001 13:07:52 +0200

"Michael L . Hostbaek" <none@mich--freebsdcluster.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Sikkert. Men måske det kunne være spændende at lave
> dk.edb.system.unix.bsd

Forvent ikke at det vil lykkedes. Folk har flere gange spurgt efter en
specifik linuxgruppe uden at ønsket er blevet opfyldt. Det er en
opdeling af emner der næppe vil være nyttig, da langt de fleste
spørgsmål ikke er specielle for den enkelte unix-variant.

At folk har spurgt efter en linux-specifik gruppe mere end efter
bsd-specifik gruppe skyldes efter min mening nok at BSD-brugere ved at
de bruger en unix, mens linux-brugeren oftere ikke ved det.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix