Re: bsd-dk måske på usenet ?

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Aug 2001 - 16:40:53 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: bsd-dk måske på usenet ?
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: 26 Aug 2001 16:40:53 +0200

Jan Chrillesen <none@jan--chrillesen.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Hvis folk gerne vil læse om BSD i deres newsreader, er der vel ikke
> noget i vejen for at lave en gateway mellem news og mailinglisten.

Nej, det skulle der ikke være noget galt i. Ganske lige som sslug har
alle deres lister tilgængeligt gennem nntp://news.sslug.dk/

Jeg talte kun om dk.edb.system.unix.bsd

(Det ville rent faktisk være dejligt. Jeg foretrækker at hente denne
slags ting gennem nntp)

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix