Cisco 677

From: Simon A. F. Lund (none@safl--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 01 Sep 2001 - 23:16:01 CEST

From: "Simon A. F. Lund" <none@safl--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Cisco 677
Date: Sat, 1 Sep 2001 23:16:01 +0200

Hello!

Jeg har en FreeBSD server stående som tidligere havde koblet et 1MegModem på sig, men da jeg upgraderede min linie skulle jeg også have en Cisco Router dette har haft den betydning at man ikke kan få fat på min webserver udefra (apache).

Håber i kan hjælpe med hvad der er gået galt! Jeg har portforwarded port 80 på præcis samme måde som med port 21 og min ftp virker. set nat entry add 192.168.0.2 80 0.0.0.0 80 tcp.

Jeg har også disabled routerens web-del den kunne jeg ikke få til at virke alligevel.

mvh safl
på forhånd tak :)