Re: Cisco 677

From: Soeren Schroeder (none@sch--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 11:45:51 CEST

Date: Fri, 17 Aug 2001 11:45:51 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
From: Soeren Schroeder <none@sch--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Cisco 677

At 23:16 01-09-2001 +0200, Simon A. F. Lund wrote:
>Hello!
>
>Jeg har en FreeBSD server stående som tidligere havde koblet et 1MegModem
>på sig, men da jeg upgraderede min linie skulle jeg også have en Cisco
>Router dette har haft den betydning at man ikke kan få fat på min
>webserver udefra (apache).
>
>Håber i kan hjælpe med hvad der er gået galt! Jeg har portforwarded port
>80 på præcis samme måde som med port 21 og min ftp virker. set nat entry
>add 192.168.0.2 80 0.0.0.0 80 tcp.
>
>Jeg har også disabled routerens web-del den kunne jeg ikke få til at virke
>alligevel.

Du har været inde på CC support siden ?

http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/port-forwarding_og_server/home.phtml?link=8

Kan desuden anbefale news:cybercity.xdsl (cc kunder only)

--
Søren Schrøder  -  sch@cybercity.dk  -  PGP-key available on request
      "To define recursion, we must first define recursion."