Ja til Newbie liste (was: RE: Hvad må man sprøge om på bsd-dk)

From: Henrik Kramshøj (none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 11:44:04 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Ja til Newbie liste (was: RE: Hvad må man sprøge om på bsd-dk)
Date: Fri, 17 Aug 2001 11:44:04 +0200

Hej Sidsel

Jeg stemmer for en sådan liste, og du må gerne melde
mig på

For mig er det et spørgsmål om forventninger, ligesom alt
andet i livet.

Når jeg ser der er er nye mails i BSD-DK folderen haster
jeg med musen for at åbne dem - fordi de generelt er vildt gode

Dagens tråd om OpenBSD stripping har allerede givet mig
flere relevante links jeg ikke kendte!

Med en newbie liste ville jeg nok forvente flere FAQ agtige
spørgsmål og så ville jeg også kunne stille dumme spørgsmål
(Henrik kører stadig med engelsk tastatur på NetBSD og FreeBSD fordi
han ikke har taget tid til at læse FAQ, man sider mv. :-) )

Mvh

Henrik Lund Kramshøj
henrik.kramshoj@vigilante.com
Group Manager/Security Engineer