Re: [FreeBSD] KWord og ISpell

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@mekanix--privat.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 11:04:20 CEST

From: Bjarne Wichmann Petersen <none@mekanix--privat.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: [FreeBSD] KWord og ISpell
Date: Fri, 17 Aug 2001 11:04:20 +0200

On Friday den 17. August 2001 10:30, you wrote:

> Står der noget i "info ispell"?

Ikke omkring ispell-config. Men jeg kan sætte default ordbogen med
env-variablen DICTIONARY, men er ikke sikker på at kword/abiword vil æde den
hvis jeg smed den i fx. ~/.profile.

Og et eller andet sted burde jeg jo slet ikke skulle pille med at sætte
default. Jeg *burde* jo kunne skifte frit imellem engelsk og dansk med
kword/abiword bare de er installeret.

> Jeg synes den er bedre, giver bedre forslag til hvad man egentlig
> mener. ;-)

Ok... så må jeg "bugge" maintaineren af aspell... den er broken i ports ;)

Bjarne