Re: Cisco 677

From: Arild Ehrenskjöl (none@lth--solin.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 23:43:45 CEST

Date: Wed, 15 Aug 2001 23:43:45 +0200
From: Arild Ehrenskjöl <none@lth--solin.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "Simon A. F. Lund" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Cisco 677

Hello Simon,

Saturday, September 01, 2001, 11:16:01 PM, you wrote:

SAFL> Håber i kan hjælpe med hvad der er gået galt! Jeg har
SAFL> portforwarded port 80 på præcis samme måde som med port 21 og
SAFL> min ftp virker. set nat entry add 192.168.0.2 80 0.0.0.0 80 tcp.

Cybercity har i forbindelse med Code Red lavet et filter der rammer
trafik på port 80. Prøv at ringe til Cybercity og bed om at komme ud
af filteret.

Jeg vil anbefale dig at følge de interne newsgroups hos CC, da der
typisk er både ansatte og kunder der både kan/vil hjælpe med denne
slags problemer.

Her er nogle relevante messageids fra de interne grupper:

9kc5l5$sak$1@news.cybercity.dk
slrn9nfm5r.mk2.spam@www.gid.dk
slrn9ng15g.mk2.spam@www.gid.dk

--