Re: Hvad må man sprøge om på bsd-dk

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 14:01:34 CEST

Date: Wed, 15 Aug 2001 14:01:34 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvad må man sprøge om på bsd-dk

On Wed, Aug 15, 2001 at 01:51:47PM +0200, Bernino Lind wrote:
> Jeg synes der bør være en konsensus på denne liste om at dumme spørgsmål
> ikke findes. Det er nemlig noget af det nemmeste at trykke på delete knappen
> over hver af de mails man ikke kan lide og desuden kan de særligt sjove
> spørgsmål jo også få lov at konkurere om præmier på det navlepillende og
> selvhøjtidelige www.guld.dk - nemlig de der har behov for at hovere over
> brugere der ikke har tillært sig så meget som een selv.

Ahhh... kunne vi få skrevet noget lignende dette på hjemmesiden? Så kan de
gamle enten slette eller brokke sig. Brokker de sig får de en RTMF - se
websiden og så har de vist skrevet under på deres egen intolerence.

Jeg håber at denne diskussion lukkes nu og folk fremover blot sletter mails
de ikke gider at svare på. Diskussionen om hvad man har lov til har vist
taget lidt overhånd.

Til den der liste-mester. Kan retningslinierne ikke sendes med - enten i
deres fulde form eller som link - til den nye på listen?

Over & Out.

Sven