Re: picoBSD og address conflict

From: Jan Henrik Radl (none@gateway--image.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Aug 2001 - 08:25:22 CEST

From: "Jan Henrik Radl" <none@gateway--image.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: picoBSD og address conflict
Date: Fri, 10 Aug 2001 08:25:22 +0200

Nu kender jeg ikke picoBSD, men antager at opstartsproceduren er den samme
som i freebsd.

når du kommer til
boot :
tilføj da -cv til f.eks
fd(0,a)/kernel -cv

det kan være at du her kommer ind i en slags kerne config og der vil du
kunne ændre diverse drivere io,irq og flag ...
Håber det hjælper dig lidt viddere ;-)

Hilsen
Jan Henrik