picoBSD og address conflict

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 09 Aug 2001 - 20:23:12 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: picoBSD og address conflict
Date: Thu, 9 Aug 2001 20:23:12 +0200

Hej BSD'ere

Jeg sidder og prøver mig lidt frem med picoBSD, og det kører faktisk totalt
godt... det eneste problem er at pico-boxen skal bruges til at route, og
mine 2 netkort (ne2000 og 3c5x9, begge ISA) conflicter på 0x300. ne2000 har
nogle jumpere, som jeg har forsøgt at ændre på... men picoBSD prober kun
port 0x300 og 0x280 under startup, så det føles lidt som at famle i blinde!

Nu er mit spørgsmål så: Er der nogle der har nogle ideer/erfaringer som kan
sige mig hvilke portnumre der er "standard" når man flytter på sine jumpere,
eller kan man få picoBSD til at "tvinge" et af kortene til en anden addresse
end 0x300 uden at flytte jumpere?

Alt (forslag, links, ideer, ne2000-manualer...) er velkomment!

- Jeppe