hvorfor ....

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Apr 2001 - 18:04:25 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: hvorfor ....
Date: Thu, 5 Apr 2001 18:04:25 +0200

Hvorfor er servicen anon ftp alligevel aktiv efter man har installeret FBSD4.2, selvom man har sagt nej under installationen ? - de første 2 gange troede jeg det var mig der havde sagt ja, men her tredje gang læste jeg hvad der stod og sagde nej, og alligevel fortsætter den med at oprette en anon ftp bruger osv ....

/Kenneth Karlsson .. som udtaler sig på egne vegne (indtil det bliver beskattet).
-- "intet er så godt for successen som det rene svineheld !" -ukendt