Mangler her ikke noget?

From: Erik Petersen (none@Erik.Petersen--agrsci.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Apr 2001 - 14:27:36 CEST

From: Erik Petersen <none@Erik.Petersen--agrsci.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Mangler her ikke noget?
Date: Thu, 5 Apr 2001 14:27:36 +0200

Jeg er blevet gjort ommærksom på disse sider om Fobrugerinformations
opensource strategi:

        http://www.fi.dk/omos/opensource/

        http://www.fi.dk/omos/opensource/oslinks/

Mangler der ikke en henvisning til BSD? Eller er BSD for kompleks
til at alm. borgere kan kapere det? Personligt har jeg fulgt en vej,
der ser sådan ud Sinclair -> DOS -> Win -> Redhat -> Debian -> BSD
Det ser ud til at virke.

--
  Erik Petersen IT-medarbejder  Computer Technical Support
  Afd. for Jordbrugssystemer    Department of Agricultural Systems