Re: hvorfor ....

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Apr 2001 - 22:51:43 CEST

Date: Thu, 5 Apr 2001 22:51:43 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: hvorfor ....

On Thu, Apr 05, 2001 at 06:04:25PM +0200, Kenneth Karlsson wrote:

> Hvorfor er servicen anon ftp alligevel aktiv efter man har installeret FBSD4.2, selvom man har sagt nej under installationen ? - de første 2 gange troede jeg det var mig der havde sagt ja, men her tredje gang læste jeg hvad der stod og sagde nej, og alligevel fortsætter den med at oprette en anon ftp bruger osv ....

Hmm - nu er det nogle uger siden jeg installerede en 4.2-RELEASE, men
dem jeg har installerede dengang har ingen ftp bruger, og det er ikke en
som jeg har fjernet.

Kan du lokkes til at prøve nyeste 4.3 Release Candidate (4.3-RC2), og skrive
ned hvad du gør, så vil jeg se om vi kan få det fixet inden 4.3 RELEASE hvis
der er et problem.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.