Re: hvorfor ....

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 08 Apr 2001 - 01:31:34 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: hvorfor ....
Date: Sun, 8 Apr 2001 01:31:34 +0200

> Det kan meget vel være en tekst box som siger noget vrøvl, og/eller at
> du kører en anden vej gennem sysinstall end jeg ...
>
> /Jesper

Som sagt, jeg tog fejl, jeg var overbevist om at den boks spurgte om jeg ville tillade anon ftp og ikke om jeg kun ville tillade valideret ftp adgang ....

/Kenneth Karlsson .. som udtaler sig på egne vegne (indtil det bliver beskattet).
-- "intet er så godt for successen som det rene svineheld !" -ukendt