Re: SB Live og FreeBSD 4.2S

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Nov 2000 - 07:09:59 CET

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SB Live og FreeBSD 4.2S
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 27 Nov 2000 07:09:59 +0100 (CET)

Henrik Andersen wrote:
> Men lige den forskel jeg ser på vores dmesg er at din puter måske har
> problemer med at give en IRQ til dit kort.

Set er nok det mest sandsynlige.
Min WS på arbejde har kørt -stable lige siden jeg fik den, og jeg har
ingen problemer med det SBlive kort der sidder i.

Prøv at rode med rytmeboxen og se om du kan få plug'n'pray til at
tildele kortet en IRQ - evt. ved at bytte om på kortene.
Alternativt "vend" PNP-OS indstillingen i BIOSen.

Min siger:
  pcm0: <Creative EMU10K1> port 0xd000-0xd01f irq 9 at device 9.0 on pci0

        FJ

--
Flemming Jacobsen       Email: fj@batmule.dk       Phone: +45 3916 1833
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---