Re: SB Live og FreeBSD 4.2S

From: serces@mud.dk
Date: Mon 27 Nov 2000 - 12:24:21 CET

From: serces@mud.dk
Date: Mon, 27 Nov 2000 12:24:21 +0100 (CET)
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SB Live og FreeBSD 4.2S

On Mon, 27 Nov 2000, Flemming Jacobsen wrote:

> Prøv at rode med rytmeboxen og se om du kan få plug'n'pray til at
Det er nu ikke noget problem, Lydkortet virker fint i Windows, men vi ved
jo alle hvor sær windows er :)

Pil Lydkort & Netkort ud og lad dem bytte plads, Windows siger "Uh, du har
puttet ny hardware i!" *suk*

> tildele kortet en IRQ - evt. ved at bytte om på kortene.
> Alternativt "vend" PNP-OS indstillingen i BIOSen.
hm.. det er vist det eneste jeg mangler at prøve nu :) (omend en eller
anden mente at den burde altid stå på yes)

Prøver mig lidt frem igen.. takker :))

/S
            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.