Firewalls paa FreeBSD??

From: mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Nov 1999 - 09:49:12 CET

Date: Tue, 2 Nov 1999 09:49:12 +0100
From: mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Firewalls paa FreeBSD??

Hej liste..

Ja undskyld jeg bryder lidt ind i den store debat om LINUX navnet med
et userioest spoergsmaal. ;o)

Jeg har aldrig proevet at saette firewalls op paa andet end WinNT.
Hvad er erfaringerne med firewalls paa FreeBSD? Er der nogen gode
tricks? Nogen manpages som giver bedre vejledning end haandbogen??

 Saa vil jeg ioevrigt lige sige, at jeg til fulde forstaar at det vil
 vaere svaert at blive taget alvorligt paa en konference med LINUX i
 navnet.. BSD er trods alt ikke LINUX..

 For lige at citere Forest Gump: "And that's all I have to say about
 that.."

 Med Hollandsk Hilsen

 Mads

"-= Member of *BSD/Dk USER GROUP | http://hotel.prosa.dk/bsd-dk =- "