SV: Firewalls paa FreeBSD??

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Nov 1999 - 11:18:39 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Firewalls paa FreeBSD??
Date: Tue, 2 Nov 1999 11:18:39 +0100

Et godt råd: sæt noget tid af til at finde ud af hvordan den fungere, når
først du har den "under huden" er den faktisk ikke slem at arbejde med. Jeg
har sat 3 op rundt omkring, så jeg har sådan en grundmodel i regelsæt som
jeg tilpasser den enkelte installation.

Jeg havde engang et link til et sted som havde en del eksempler på rules,
men nu kan jeg ikke finde det ... måske en anden har den ?

M.v.h
Kenneth Karlsson
* BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk
* K-Web Xperiment: http://webhotel.combo.dk/~kak