SV: VS: [KONFERENCE] Navn

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Nov 1999 - 11:21:32 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: VS: [KONFERENCE] Navn
Date: Tue, 2 Nov 1999 11:21:32 +0100

Jeg tror vi seriøst skal overveje om vi skal deltage hvis navnet bliver
"linux etellerandet", som michael, mener jeg heller ikke vi vil ramme vores
målgruppe overhovedet, hvis den bliver reklameret som en linux ting, og så
gider jeg sgu ikke spilde en weekend på arrangementet.

Har DKUUG noget i posen i fremtiden ? kan vi selv lave noget ?

M.v.h
Kenneth Karlsson
* BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk
* K-Web Xperiment: http://webhotel.combo.dk/~kak