Re: GNOME / Enlightenment

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 May 1999 - 20:50:25 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: GNOME / Enlightenment
Date: Tue, 25 May 1999 20:50:25 +0200

>--cut--

Jeg har altid forholdsvis glad for Windows "look´et", og jeg må sige, at
efter at have installeret KDE på min BSD, så er min verden begyndt at give
mening :)

Jeg gider ikke bruge en masse tid på at lave genveje, og oprette iconer, min
grafiske BSD del, må gerne være nem :) Og det er KDE, de funktioner jeg
nyder godt af er:
En taskbar som i windows
En processlinie, hvor der kan være diverse pop ting som ur, grafer og lign,
men også genveje til programmer.
Og så kan man skifte med ALT-TAB mellem programmer, og CTRL-TAB mellem de
forskellige desktops, den kan også en masse poppede fancy ting, men hvis man
ikke gider bruge dem, som mig, så er de ikke i vejen. Der synes jeg fx
enlightment er irriterende, fordi den er for besværlig til simple ting.

Jeg har desuden altid QVWM liggende, den ligner jo næsten en Windows 95, den
starter jeg gerne op, hvis jeg skal irritere nogle Windows brugere, så den
har jeg lige konfigureret med de basale, Netscape og et terminal program :)