Re: GNOME / Enlightenment

From: Anders Kofoed (none@ak--mailnet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 May 1999 - 11:47:34 CEST

Date: Wed, 26 May 1999 11:47:34 +0200 (CEST)
From: Anders Kofoed <none@ak--mailnet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: GNOME / Enlightenment

Hej brugergruppe

Jeg bruger AfterStep. Jeg kan godt lide det med flere desktops. Jeg har en
til mine 3 xterm's, en til netscape, en til "tin" (news reader) og en i
overskud. 4 * 1024x768

Min windowmanager skal kun fungere som "program loader" samt styre de
forskellige tryk på musen. Da jeg vil udnytte desktoppen helt, har jeg
ingen "start knap" eller program linie (den til højre for "start"). Det
giver mig mulighed for at have programmer HELT ud til kanten.

Anders Kofoed