Re: GNOME / Enlightenment

From: Michael Larsen (none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 May 1999 - 12:12:04 CEST

Date: Wed, 26 May 1999 10:12:04 +0000
From: Michael Larsen <none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: GNOME / Enlightenment

Hej
Har lige taget en kigger på Blackbox ...
Er er faktisk lidt imponeret...

En WM på lidt over 100K, med alle de basale funktioner så som
en xterm og netscape etc..

Den virker forbavsene stabil, og meget let at hånterer...
Bestemt et godt valg, hvis man "bare" ønsker en simple
platform for sine applicationer....
Ja jeg overvejer faktisk helt at skrotte KDE til fordel
for Blackbox.

/Michael