Re: FreeBSD og danske tegn, nu BSD på Macintosher

From: Erik Bertelsen (none@erik--mediator.uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Mar 1999 - 08:15:10 CET

Date: Wed, 17 Mar 1999 08:15:10 +0100
From: Erik Bertelsen <none@erik--mediator.uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: FreeBSD og danske tegn, nu BSD på Macintosher

On Tue, Mar 16, 1999 at 11:13:36PM +0100, Soren S. Jorvang wrote:

> Erik, tid til at de-lurke! :-)

Hvem ? mig ?

Nej, jeg passer ikke på ovenstående :-) Jeg bruger ikke "NetBSD/mac68k
or macppc", jeg bruger NetBSD/mac68k og /macppc :-)

Nå, spøg til side, jeg kører faktisk NetBSD på en Quadra 610
og på en af de tidlige G3-maskiner. Sidstnævnte er næsten synd
for Quadraen -- den virker nu noget langsom, men da den afløste en
Mac IIcx, var den jo hurtig :-)

I øvrigt er NetBSD primært en fritidsinteresse for mig, selv om den
også har forvildet sig lidt ind på arbejde, så derfor undertegner
jeg mig blot som

Erik Bertelsen

ps: Århus, hvis det har interesse.