Re: FreeBSD og danske tegn, nu BSD på Macintosher

From: Philippe Regnauld (none@regnauld--deepo.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Mar 1999 - 13:52:33 CET

Date: Wed, 17 Mar 1999 13:52:33 +0100
From: Philippe Regnauld <none@regnauld--deepo.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: FreeBSD og danske tegn, nu BSD på Macintosher

Lasse Hillerøe Petersen writes:

> Sludder!
> Læs lige næste paragraf, inden du drager forhastede konklusioner.

        Kan du sælge produktet ?

> Hvis såvel Eric S. Raymond _og_ Chip Salzenberg mener at APSL licensen er
> kvalificeret til at blive kaldt OSS, så vil jeg tro der er rimeligt hold i
> det, jeg tror ikke de har nogen skjulte grunde til at udtale sig således,
> og det er to personer som jeg mener er kompetente til at udtale sig om
> emnet.

        Eric Raymond has other ideas -- and they're mostly political.
        He's interested in Free Software for the commercial and political aspects.

> Ja, men hvorfor have 10 processer kørende i pipes, når en kan klare det? (I
> øvrigt var mit spørgsmål mest henvendt til Erik Bertelsen.)

        10 processer måske, men du bruger ofte mindre hukommelse med 2-3
        processer + 1 pipe i stedetfør at bruge Perl. (YMMV)

> Giv dem et EDB-kursus?

        Det er kultur, ikke EDB. Men det er rigtigt at de skulle checke
        deres kilder -- jeg har sagt det til dem flere gange.

--
                                            -[ Philippe Regnauld / Sysadmin ]-