Re: FreeBSD og danske tegn, nu BSD på Macintosher

From: Lasse Hillerøe Petersen (none@lassehp--imv.au.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Mar 1999 - 10:16:12 CET

Date: Thu, 18 Mar 1999 10:16:12 +0100
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
From: Lasse Hillerøe Petersen <none@lassehp--imv.au.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD og danske tegn, nu BSD på Macintosher

> Kan du sælge produktet ?

Jeg kan ikke læse noget sted at man ikke må tage penge for noget. Man skal
bare forære kildeteksten væk. Det er da ikke anderledes end Linux og GNU
software? Det må du jo også gerne sælge, men alle kan frit downloade
kildeteksten.

> Eric Raymond has other ideas -- and they're mostly political.
> He's interested in Free Software for the commercial and political
>aspects.

What other aspects would there possibly be? :-)

> 10 processer måske, men du bruger ofte mindre hukommelse med 2-3
> processer + 1 pipe i stedetfør at bruge Perl. (YMMV)

Hmm Apache+mod_perl = 1 proces, for nu bare at give et eksempel.

> Det er kultur, ikke EDB. Men det er rigtigt at de skulle checke
> deres kilder -- jeg har sagt det til dem flere gange.

"Kultur"? Suk!

-Lasse