Re: Mac OS X server hardware

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2008 - 13:06:44 CEST

From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mac OS X server hardware
Date: Wed, 15 Oct 2008 13:06:44 +0200

Hej henrik

tak for svaret.
Det _er_ et firma som skal bruge serveren.
Jeg har faktisk prøvet at sætte postfix op på en mini samt
konfiguration af apache, php og mysql, men det tog ret lang tid + jeg
løb ind i en masse problemer vedrørende MailServe for Leopard (http://cutedgesystems.com/software/MailServeForLeopard/
). Derfor håbede jeg at jeg kunne spare en masse tid ved at investere
i os x server, hvis det virker "ud-af-boksen".
Jeg er på udkig efter noget der kan hoste 5 til 10 sites, med
forskellige mails/kalender og fællesdrev. Som jeg læser det på
apple.dk, lyder det som om os x server kan klare det. Og at
konfigurationen er forholdsvis let at gå til - korrekt?
Serveren skal køre 24/7

PS: jeg køre os x 10.5 over hele linien i forvejen

Med venlig hilsen
Torben Sørensen