Re: Mac OS X server hardware

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2008 - 13:54:06 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mac OS X server hardware
Date: Wed, 15 Oct 2008 13:54:06 +0200

On 15/10/2008, at 13.06, Torben Sørensen wrote:

> [...]
> jeg løb ind i en masse problemer vedrørende MailServe for Leopard (http://cutedgesystems.com/software/MailServeForLeopard/
> ). Derfor håbede jeg at jeg kunne spare en masse tid ved at
> investere i os x server, hvis det virker "ud-af-boksen".
> Jeg er på udkig efter noget der kan hoste 5 til 10 sites, med
> forskellige mails/kalender og fællesdrev. Som jeg læser det på
> apple.dk, lyder det som om os x server kan klare det. Og at
> konfigurationen er forholdsvis let at gå til - korrekt?
> Serveren skal køre 24/7
>
> PS: jeg køre os x 10.5 over hele linien i forvejen

Så lyder det som om du er klar til Mac OS X server :-)

Jeg bruger det typisk når jeg fortæller en masse indviklet man kan/bør
gøre med sikkerhed
- eksempelvis RADIUS + access points osv. Så fortæller jeg hvor nemt
det er at gøre med
OSX server istedet, så kan folk selv vælge :-)

brugte du darwinports/macports til ekstraprogrammer?

Mvh

Henrik