Mac OS X server hardware

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2008 - 12:15:52 CEST

From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Mac OS X server hardware
Date: Wed, 15 Oct 2008 12:15:52 +0200

hej

jeg har en freebsd server kørende som trænger til udskiftning og
overvejer at investere i mac os x server og har derfor været en tur på
google samt en masse andre steder, for at finde ud af hvilken hardware
jeg skal anskaffe - det har ikke givet noget brugbart svar
Jeg er kommet frem til at det skal være en Intel baseret æske pga snow
leopard (?).

På apple's hjemmeside (http://www.apple.com/dk/server/macosx/
specs.html) skriver de:
> Systemkrav
> Mac-server eller skrivebordscomputer med en Intel-, PowerPC G5-
> eller PowerPC G4-processor (867 MHz eller hurtigere);

Kan man virkelig bruge en hvilken som helst intel pc
(skrivebordscomputer)?

Hvilke erfaringer har I andre med hardware (eller køre I andre kun
apples hardware)?

PS: serveren skal i første omgang bruges til test, så derfor kunne det
være rart hvis jeg bare kunne bruge en af de gamle æsker vi har
stående :)

Med venlig hilsen
Torben Sørensen