Re: DarwinPorts problem?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 13:55:21 CET

Date: Fri, 11 Mar 2005 13:55:21 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: DarwinPorts problem?

Ole Guldberg Jensen wrote:

> det ser ud som om at dine programmer er konverteret til det nye
> register-format, men det betyder ikke at du har dem, installeret som
> images :)

tror jeg blev lidt forvirret over det med at det virkede som det hel var
blevet konverteret, men så alligevel ikke er installeret som images ..

> Jeg ville forsøge at opgrader bluefish, ved at:
>
> sudo port -df uninstall bluefish
> sudo port -d install bluefish
>
> Er det sådan du har gjort ?

næste - og nu har jeg ihvertefald prøvet det og det fungerer

> Når dine programmer er installeret som images kan du bruge de finde
> image funktioner:

med på den del

men tænker stadigvæk lidt over om manuelt skal "rydde op" i de gamle
pakker der ikke ligger som images?

gregers/