Re: RAM til PowerBook

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 13:47:26 CET

Date: Sun, 06 Feb 2005 13:47:26 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: RAM til PowerBook

> Det betyder vel bare at hvis jeg skal have den fixet på garantien så
> piller jeg den RAM jeg selv har sat i ud, og så er der ingen ko på isen.

Har hørt nogle interessante historier om at Apple har en mulighed for,
via deres ikke-offentligt tilgængelige diagnostiseringsværktøjer, at
"se" om der har været installeret "ukendte" hardware enheder ...
Men 'problemet' kan vist klares ved at reformatere harddisken inden
dimsen afleveres til Apple ....

gregers/

PS. Det med RAM til Apple computere har altid været lidt af en verden
fyldt med uforklarlige faktorer - har på et tidspunkt stået med 2 RAM
klodser fra den samme producent, der umiddelbart så ud til at være
identiske - hvor den ene var en 'original' fra Apple - men det var kun
den 'originale' der virkede ..... men det lader til at der har været
væsentlig færre problemer med de ting på det seneste ...