PMU indstillinger?

From: bsdmail@flixi.dk
Date: Thu 03 Feb 2005 - 18:13:18 CET

Date: Thu, 3 Feb 2005 18:13:18 +0100 (CET)
Subject: PMU indstillinger?
From: bsdmail@flixi.dk
To: osx@bsd-dk.dk

Hej,

Jeg har haft gang i at skilde min PowerBook G4 12" Aluminium af. Det er
ikke gået helt som forventet. Ville have skiftet mit DVD-drev ud af det
ikke fungerede mere men opgav på halvvejen. Har også fået den samlet igen,
men har et lille problem. Min blæser køre for fuld styrke hele tiden, og
den lader ikke batteriet op.

Jeg har ved at søge på google konstateret at det må være for at jeg har
fået resat min PMU (power management unit) eller måske lige frem fået den
ødelagt.

Jeg har desværre ikke kunnet finde andet om PMU'en end at man skulle kunne
resette den ved at trykke [Shift] + [Alt] + [Mac], enten er det de default
settings jeg har og som jeg ikke er tilfredse med, ellers virker denne
funktion ikke for mig.

Jeg håber meget at der er en som kan hjælpe mig med mit problem.

 -Søren Kristian Jensen