Re: PMU indstillinger?

From: bsdmail@flixi.dk
Date: Thu 03 Feb 2005 - 21:04:35 CET

Date: Thu, 3 Feb 2005 21:04:35 +0100 (CET)
Subject: Re: PMU indstillinger?
From: bsdmail@flixi.dk
To: osx@bsd-dk.dk

> Det var da altid noget, at du ikke sat med en del, som
> du ikke vidste, hvor skulle være :-)

> På stationære kan du bruge alt-æble-p-r som sætter
> OpenFirmware tilbage til standard. Håber det hjælper.
>
> Claus

Hej igen,

Har prøvet som du foreslog men syntes ikke jeg får nogen effekt ved at
trykke disse taster. Har prøvet både under boot og senere i opstarten og
mens jeg var logget ind. Igen af gangene er der kommet ydeligere
muligheder frem.

Ved at holde shift + mac + R + P tog det væsentlig længere tid at starte
op, men igen ingen effekt.

Jeg har prøvet at søge på OpenFirmware og fandt en anden taste kompination
nemlig: Shirt + Mac + O + F. Ved det kommer man til en prompt hvor jeg har
skrevet: reset-nvram og reset-all efter sidste kommando rebootede maskinen
og startede som den gjore før. Jeg kan ikke sige hvad forskellen er.

Skulle der ske noget synligt ved at shift + mac + R + P eller booter den
bare op med default settings?